Bitterfitta? nej bara trött på att bli besviken.

Here we go again, helgen har gått lika fort som vanligt men för tillfället kan det ju vara ganska positivt, då kommer ju sommarlovet fortare. Pallar inte leka positivt, det finns inget positivt med något, om man alltid ser negativt på allt blir man aldrig besviken, kan påstå att det är mitt livsmotto. Kom ihåg det.

Men som sagt, taskig bloggning från min sida men har en vettig bortförklaring till det, precis som med allt annat. Helgen spenderades hos farmor, tog bussen ganska tidigt i fredags och kom hem för ett tag sen. Därav min frånvaro som inte en människa bryr sig om. Det var soft, vila upp sig lite. Träffa farmor och resten av släkten där nere som jag inte träffat på minst 2 år. Träffade min kusin för första gånger, en liten sak det där. Förstår inte att människor kan va bebisar, asså att jag varit bebis. Jag blir förbannad på tanken. Nu väntar en lugn kväll vad det nu innebär inför, imorgon ska jag till doktorn tidigt. Mysig start, avslutar här. kort och enkelt, gillar inte överdrivna avsked.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: